رضایت مشتری

تجربه افزایش قد دیگران

تصویر، ویدئو و پادکست از تجربه افزایش قد

تجربه های افزایش قد افرادی که در قد پلاس همراهشان بودیم، شامل ویدئوها، تصاویر و پادکست هایی از تجربه های افزایش قد در بزرگسالی، بعد از 20 سالگی، بعد از 18 سالگی، تجربه افزایش قد با حرکات ورزشی و بدون عمل های جراحی

افزایش قد تضمینی

برخی افراد تصور می‌کنند که صفحه رشد قدی بعد سن ۱۸ سالگی به طور کامل بسته می‌شود و فرد نمی‌تواند بعد از این سن قد بلند‌تر شود. پژوهشگران در این زمینه تحقیقات زیادی انجام داده‌اند و به نتایج جالبی در زمینه تجربه افزایش قد در سنین جوانانی و بزرگسالی دست یافته‌اند. از بین افراد عادی، زنان و مردان نظر سنجی کرده و متوجه شدند که فرد در دوره‌های سنی مختلف حتی در بزرگسالی نیز می‌تواند رشد قدی را تجربه کند.

تصاویر تجربه افزایش قد

در تصاویر زیر می‌توانید تجربه افراد مختلف در سنین مختلف برای افزایش قد را ببینید. از تجربه افزایش قد در بزرگسالی گرفته تا افزایش قد کودکان و نوجوانان

ویدئو تجربه افزایش قد

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پادکست تجربه افزایش قد

اینستاگرام قد پلاس‌رو داشته باش

در اینستاگرام قد پلاس میتوانید تجربه های بیشتری از افزایش قد را ببینید.

meditation

طبق تحقیقاتی که انجام می‌گیرد، صفحه رشد بعد از سن بلوغ بسته نمی‌شود و فرد می‌تواند بعد از این سن نیز بلند قد‌تر شود. افزایش قد می‌تواند تا سنین بزرگسالی نیز ادامه داشته باشد. گاهی فرد حتی بعد از سن بیست سالگی نیز رشد قدی را تجربه می‌کند و این موضوع به ژنتیک، جنسیت افراد، میزات تحرک و انجام حرکات ورزشی و همچنین برنامه غذایی انسان‌ها بستگی دارد.

تجربه کاربران برای افزایش قد

بسیاری از کاربران معتقد هستند که تجربه رشد قد در بزرگسالی را داشته‌اند. بسیاری از این افراد از پکیج‌های بسیار مؤثر افزایش قد استفاده نموده‌اند. باید به یک نکته نیز دقت داشته باشید که همه افرادی که در بزرگسالی رشد قدی را تجربه می‌کنند از نظر روحی نیز این موضوع را باور دارند. در شرایطی که اعتقادی به افزایش قد در این سنین نداشته باشید، همه تلاش شما بی‌فایده است و ابتدا باید از نظر روحی این موضوع را قبول کرده و سپس به تمرینات ورزشی و استفاده از رژیم غذایی مناسب بپردازید.

تجربه افزایش قد در نوجوانان

لزومی ندارد که فرد تا سن بلوغ رشد قدی خود را کامل کند و تجربه افزایش قد در بزرگسالی نیز می‌تواند برای افراد پیش بیاید. کارشناسان معتقد هستند که با انجام ورزش‌هایی مانند پریدن، تمرینات کششی، بارفیکس و حرکاتی از این قبیل می‌توان باعث تجربه افزایش قد در نوجوانان و یا حتی افراد بزرگسال شد. ویتأمین A، D، B و E مهم‌ترین نمونه از ویتأمین‌هایی است که برای رشد قدی در این سنسن باید مورد استفاده قرار بگیرد.

تجربه افزایش قد بعد از سن بلوغ

طبق نظرسنجی‌هایی که از کاربران مختلف در برابر تجربه افزایش قد انجام می‌شود، افراد پس از سن بلوغ نیز شاهد افزایش قد خواهند بود. شاید این مقدار در برابر افزایش قد شما در سنین بلوغ و قبل از آن چشمگیر نباشد. اما می‌تواند تأثیر زیادی در میزان قد بلندی شما داشته باشد. برخی از کاربران بین ۷ تا ۱۰ سانتی متر بعد از دوران بلوغ رشد کرده‌اند. از نظر آن‌ها افراد تا سن ۲۰ سالگی و یا حتی بیش‌تر می‌توانند رشد قدی داشته باشند. از نظر این افراد بهتر است که تا این سن رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و از ورزش‌های خاصی استفاده کنید.

کلام آخر

بسیاری از افراد در به دنبال افزایش قد در سنین جوانی و بزرگسالی هستند و تصور می‌کنند که امکان وقوع این امر وجود ندارد. این در حالی است که طبق تحقیقاتی که در زمینه تجربه افزایش قد انجام می‌گیرد، بسیاری از آن‌ها با استفاده از رژیم غذایی مناسب و انجام حرکات ورزشی مناسب توانسته‌اند افزایش قد را تجربه کنند. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که جادوی ذهن را دست کم نگیرید. بدانید که اگر ذهن شما این مسأله را باور داشته باشد که شما می‌توانید بلند قد‌تر شوید، این اتفاق حتماً محقق خواهد شد.