جراحی برای افزایش قد چگونه است و چه عوارضی دارد؟

جراحی افزایش قد

جراحی برای افزایش قد یکی از روش هایی است که می توان از آن برای افزایش قد استفاده کرد. اکثر افراد جهت افزایش اعتماد بنفس خود به‌دنبال آن هستند تا قد بلندتری داشته باشند. یکی از روش‌هایی که جهت افزایش قد می‌توان استفاده کرد، عمل افزایش قد است. امروزه جراحی برای افزایش قد در ایران نیز طرفداران خاص خودش‌رو دارد.
پیش از هر توضیحی درباره فرایند افزایش قد با جراحی توصیه به پذیرش شرایط فیزیکی‌ای و روش‌های دیگر از جمله استفاده از پکیج‌ افزایش قد استاندارد، ورزش و دیگر موارد می‌شود؛ اما اگر بلندقدتر شدن اهمیت حیاتی برایتان دارد و تصمیم خود را برای عمل جراحی برای افزایش قد گرفته اید، این یادداشت می‌تواند اطلاعات کاملی در این مورد به شما بدهد.

 

قد پلاس بدون هیچ دارو یا عمل جراحی قد شما را افزایش می دهد.

پکیج افزایش قد

افزایش قد با جراحی پای پرانتزی

جراحی برای افزایش قد

اصطلاح پا پرانتزی، برای توصیف اختلالی به کار می‌رود که ممکن است از دوران کودکی تا بزرگ‌سالی بروز کند. این مشکل همان‌طور که از نامش پیداست به فاصله غیرطبیعی بین زانوها گفته می‌شود که می‌توانند دلایل متعددی داشته باشد. شدیدتر شدن این مشکل ممکن است حتی بیمار را در راه رفتن دچار زحمت کند. چنین ناهماهنگی ای در عملکرد اندام، ممکن سات جنبه وراثتی داشته باشد که اغلب از 2 سالگی قابل تشخیص است. پس جراحی پای پرانتزی و افزایش قد ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند.

پیش از دو سالگی کودکان به شکل طبیعی پاهای کمانی شکل دارد. کمردرد، عدم تعادل در راه رفتن و کوتاه‌تر شدن قد به خاطر خمیدگی پا از عوارض این اختلال است. امروزه یکی از راه های درمان این اختلال جراحی است. با استفاده از راهکار افزایش قد با جراحی پای پرانتزی (Surgery to increase height) می‌توانید به شکل هم‌زمان از این بیماری را درمان کنید، هم بلندقدتر باشید.

صفحات رشد نواحی ضعیف اسکلت در حال رشد کودک و حتی از رباط‌ها و تاندون‌های مجاور هم ضعیف‌تر و بسیار آسیب‌پذیرند. صدمه به صفحه رشد (شکستگی) در اثر یک رویداد آسیب‌زا مانند سقوط یا تصادف اتومبیل یا استرس مزمن و استفاده بیش از حد ایجاد می‌شود. کودکان و نوجوانان مبتلا به آسیب به این صفحه اغلب نیاز به درمان فوری برای جلوگیری از مشکلات رشد استخوان دارند.

جراحی برای افزایش قد چگونه است؟

عمل جراحی برای افزایش قد که امروزه به‌کار می‌رود، در گذشته برای اصلاح اندامی انجام می‌شد که طول‌های متفاوتی داشتند؛ مثلا برای اصلاح کوتاهی یک پا از پای دیگر استفاده می‌شد. به‌مرور زمان و با توجه به نیازهایی که از طرف بیماران و افراد مختلف درخواست می‌شد، جراحان به این فکر افتادند از این عمل برای افزایش قد فرد نیز می‌توانند کمک بگیرند. به‌همین دلیل چنین روندی به جراحی زیبایی تبدیل شده است.

قد با جراحی بلند می شود؟

امروزه عمل جراحی قد به‌عنوان یک راهکار عملی و علمی به کار می‌رود. به زبان ساده در این جراحی سوراخی در استخوان‌های پا ایجاد می‌شود و استخوان به دو قسمت تقسیم می‌شود. بعد از جدا شدن دو قسمت یک میله فلزی در داخل استخوان نصب می‌شود و توسط تعدادی پیچ در جای خود ثابت می‌شود. سپس میله به‌آرامی تا 1 میلی‌متر در روز بلندتر می‌شود تا زمانی که بیمار به قد موردنظر برسد و استخوان‌هایش دوباره پیوند بخورد.

افزایش قد با جراحی در ایران

عمل افزایش قد در ایران

پزشکی در ایران به شکل باورنکردنی‌ با برترین دستاوردهای دنیا در یک سطح است. به‌طوری که صنعت توریسم سلامت در چند سال اخیر رونق یافته است و بسیار از افراد از کشورهای دیگر به ایران می‌آیند و عمل‌های جراحی درمانی و زیبایی‌شان را انجام می‌دهند. عمل افزایش قد در ایران هم از این قاعده مستثنا نیست و پیشرفته‌ای شایانی در این زمینه اتفاق افتاده است؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت در کشور ایران برای انجام این جراحی، بهترین خدمات را دریافت کنید. برای مثال یکی از این عمل ها، جراحی ساق پا برای افزایش قد است.

عوارض عمل افزایش قد

وقتی برای چنین جراحی‌ای به متخصصان مراجعه می‌کنید، قطعا به شما توصیه خواهند کرد که اگر کوتاهی قد اختلالی در زندگی‌تان ایجاد نمی‌کند، از آن پرهیز کنید. چرا که  این جراحی با عمل‌های دیگری چون عمل بینی یا بوتاکس و کاشت مو متفاوت است و مراقبت‌های ویژه‌ای مطلبد؛ و برای کم شدن عوارض نیاز دارید دوره نقاهت طولانی‌مدت را تحمل کنید و از انجام کارهای سنگین بازمی‌مانید.

هرچند امروز فیزیوتراپی و مراقبت‌های ویژه دیگر از عوارض عمل افزایش قد کاسته است اما باید خودتان را پیش از هر تصمیمی برای این کار آماده کنید.

هزینه افزایش قد با جراحی

در کشور آمریکایی و اروپایی هزینه افزایش قد با جراحی بین ده تا هشتاد هزار دلار تخمین زده شده است. اما همین خدمات در ایران رقمی بسیار پایین‌تر است. هرچند افزایش قیمت ارز به خاطر ابزارهایی که در استخوان کار گذاشته می‌شود، بی‌تأثیر نیست اما هزینه این جراحی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان تخمین زده می‌شود که در مقایسه با کشورهای دیگر رقم نسبتا پایینی است.

افزایش قد در بزرگسالی با جراحی

افزایش قد در بزرگسالی با جراحی

پزشکان می‌توانند افزایش قد با عمل جراحی را در تمام سنین انجام دهند، اما این عمل معمولاً در افراد جوان انجام می‌شود که بدنشان توانایی بازسازی استخوان را دارد و پتانسیل ترمیم غضروف ها برایشان فراهم است.

نکته مهم در این مورد این است که پیش از انجام این عمل، باید ظرفیت بیمار برای انجام چنین جراحی هایی توسط متخصصان بررسی شود.

باید به یاد داشته باشید، پیش از ۲۰ سالگی راهکارهایی مانند به تعویق انداختن سن بلوغ و دارو می‌تواند کمک‌کننده باشد اما بعد از وارد شدن به بزرگ‌سالی تنها راهکار جراحی است.

عمل افزایش قد با لیزر چگونه است؟

رشد طولی استخوان نتیجه تکثیر سلول های غضروفی و هیپرتروفی و متعاقب آن استخوان سازی اندوکندرال در صفحه رشد است.

اخیراً در مطالعاتی استفاده از لیزر برای تحریک و بهبود رشد طولی استخوان پیشنهاد شده است؛ و نشان می دهد که سرعت رشد استخوان و ارتفاع صفحات رشد با انجام جراحی برای افزایش قد با لیزر به‌طور قابل توجهی کاربردی است.

عمل افزایش قد با لیزر یک مداخله امیدوارکننده برای بهبود پتانسیل رشد  کودکان و نوجوانان است و باید پیش از بسته شدن صفحات رشد انجام شود. بهتر است این درمان در سنین نوجوانی انجام شود.

هزینه افزایش قد با لیزر

افزایش قد با لیزر، یکی از روش‌های غیرجراحیکه برای افزایش قد است که با استفاده از لیزر، طول استخوان ها در نواحی خاصی از جسم افزایش می‌یابد. هزینه این روش، به طور کلی با هزینه های دیگر روش های افزایش قد مقایسه می‌شود. هزینه افزایش قد با لیزر به چند عامل بستگی دارد،

افزایش قد بدون عمل جراحی

بسیاری از کوتاهی‌های قد در کودکی قابل درمان هستند. اگر نمودار رشد توسط پزشک به شکل مداوم بررسی شود، تشخیص کوتاهی‌های قد غیرمعمولی که به خاطر کم‌کاری غدد است، تا حدی قابل‌درمان خواهد بود

ورزش تغذیه مناسب هم از عوامل مؤثر در بلند شدن قد پیش از بسته شدن صفحات رشد هستند. یک راهکار هم در بزرگ‌سالی برای افزایش قد بدون عمل جراحی وجود دارد و آن‌هم پوشیدن کفش‌هایی با پاشنه‌های مخفی است.

قد پلاس، با طراحی پکیج استاندارد جهت افزایش قد، بدون قرص و دارو تا به امروز توانسته است بالغ بر 50.000 نتیجه موفق و رضایت مشتری، داشته باشد. اگر شما نیز ما بین سن 7 الی 45 سال را دارید، به راحتی می توانید با خرید این پکیج، تنها با اصلاح اناتومی بدن خود به قد ایده ال خود برسید.

M010T164 Software Box 4 1 1 1

قدپلاس

عمل افزایش قد تا چند سانت قد را می تواند افزایش دهد؟

در فرایند افزایش قد با جراحی بیمار باید تحت مراقبت‌های ویژه‌ای قرار بگیرد. اگر عمل جراحی در شرایط ایده آل و توسط پزشکان کاربلد انجام شود، فرد می‌تواند با استفاده از این روش تا ۱۳ سانتیمتر بلندقدتر شود. اما افزایش قدی که معمولا و برای بیشتر بیماران اتفاق می‌افتد بین ۵ تا ۷ سانتیمتر است.

مراقبت های بعد از عمل افزایش قد

عمل جراحی برای افزایش قد

همان‌طور که پیش‌تر توضیح داده شد، افزایش قد با عمل جراحی نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارد. معمولا بعد از عمل ۵ روز در بیمارستان بستری خواهید بود و تا ۶ ماه بعد از جراحی نیاز به فیزیوتراپی و مصرف قرص‌های مکمل خواهید داشت.

در برخی عمل جراحی افزایش قد، فیکساتور روی پا قرار می‌گیرد و بعد از مدتی توسط پزشک معالج برداشته می‌شود. تا وقتی که لگن و بدن به وضعیت جدید عادت کند نیاز به عصای زیر بغل خواهید داشت اما بعد از حصول نتیجه دلخواه، این مراقبت‌ها پایان میابد و به زندگی عادی بازخواهید گشت. دوری از سیگار و داشتن زندگی سالم پس از انجام این جراحی بسیار ضروری است.

تجربیات افراد از عمل افزایش قد

اغلب افرادی که وارد فرایند افزایش قد با عمل جراحی‌ شده‌اند، از این عمل راضی بوده‌اند. آنها پیش از هر اقدامی خودشان را برای این اقدام آماده کرده بوده‌اند. آمادگی ذهنی و بررسی شرایط زندگی بیش از هر چیزی برای انجام چنین کاری لازم است. تجربه اغلب افراد نشان می‌دهد که نتیجه این عمل، راضی‌کننده‌تر از آن چیزی بوده که انتظارش را داشته‌اند.

هزینه عمل افزایش قد

هزینه عمل افزایش قد، به طور کلی به وسیله چند عامل تعیین می‌شود، از جمله:

1. محل انجام عمل: هزینه افزایش قد ممکن است در هر کشور و شهر متفاوت باشد و به عنوان مثال، قیمت‌ها در کشورهای پیشرفته ممکن است بیشتر باشد.

2. نوع روش انجام عمل: انجام عمل افزایش قد ممکن است با استفاده از روش‌های مختلفی همچون جراحی، تزریق هورمون رشد، روش های تمرینی و غیره انجام شود و هر روش هزینه‌های متفاوتی دارد. علاوه بر این، هزینه هر روش به تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام عمل نیز بستگی دارد.

3. تجربه و مهارت پزشک: مهارت و تجربه پزشکی که عمل افزایش قد را انجام می‌دهد، می‌تواند به هزینه نهایی عمل تأثیر بگذارد.

4. محل کلینیک: هزینه عمل افزایش قد ممکن است در هر کلینیک متفاوت باشد و بستگی به محل قرارگیری کلینیک، امکانات و تجهیزات موجود در کلینیک و سایر عوامل دارد.

بنابراین، هزینه عمل افزایش قد بستگی به عوامل متعددی دارد و نمی‌توان به طور دقیقی یک رقم ثابت برای هزینه این عمل ارائه داد. به همین دلیل، قبل از انجام هرگونه عمل جراحی، تزریق هورمون رشد و یا هر روش دیگری برای افزایش قد، باید با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کرده و هزینه کلی عمل را با او بررسی کرد. همچنین، باید به دقت شرایط و عوارض احتمالی هر روش را بررسی کرده و تصمیم گیری صحیح و با اطمینان انجام دهید.

نتیجه گیری ؛ عمل جراحی افزایش قد

جراحی برای افزایش قد یکی از روش‌هایی است که برخی افراد به دنبال آن هستند تا قد خود را افزایش دهند. این روش معمولاً برای افرادی که قد کوتاه دارند و نمی‌توانند به راحتی از برخی فرصت‌های شغلی و اجتماعی بهره‌مند شوند، استفاده می‌شود. در این مطلب آموزشی به نکاتی مانند مراقبت های بعد و قبل از عمل جراحی افزایش قد اشاره کردیم.

همچنین روش های عمل جراحی برای افزایش قد را بیان کردیم تا بتوانید تصمیم درستی برای انجام جراحی بگیرید. جراحی افزایش قد می تواند آخرین انتخاب شما برای بیشتر شدن قد شما باشد، بسیاری روش های بدون جراحی وجود دارد گه قد پلاس به آنها پرداخته است. برای مثال یوگا برای افزایش قد، استفاده از برنامه غذایی سالم و… که می تواند اولین قدم برای رشد قد شما باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://ghadpl.com/?p=8643