سابلیمینال افزایش قد

سابلیمینال علمی است که با کمک نیروی ذهن فرد می‌تواند به چیزهایی که دوست دارد برسد. سابلیمینال افزایش قد کمک می‌کند تا فرد با فکر کردن به قدی که مد نظرش است قد خود را افزایش دهد. در واقع می‌توان گفت تاثیر سابلیمینال بستگی به باور، انتظار و قدرت ذهنی شما دارد. با کمک این علم می‌توان در بدن تاثیرات معجزه آسایی ایجاد کرد. ‌ بعضی از افراد سابلیمینال افزایش قد را با تمام وجود باور دارند. آیا واقعاً سابلیمینال افزایش قد باعث بلندتر شدن قد شما می‌شود؟

آشنایی با سابلیمینال افزایش قد

سابلیمینال ها در واقع جملات تاکیدی می‌باشند که با استفاده از آنها و تکرار و باور درونی می‌توان بسیاری از عادت‌های بد زندگی را ترک و تغییرات شگرفی در اعماق وجود و مخصوصاً در وضعیت فیزیکی بدن ایجاد کرد. به عنوان مثال سابلیمینال می‌تواند باعث افزایش قد شود.

یکی از روش‌های افزایش قد جملات تاکیدی مربوط به قد است که برای همه افراد به یک گونه عمل نمی‌کنند زیرا این موضوع به نوع تفکر و قدرت درونی شما و باورهای شما برمی‌گردد. ذهن ما بسیار قدرتمند می‌باشد و با جملات تاکیدی و فکر کردن به قد مورد نظر می‌توانید به قد مطلوب خود دست پیدا کنید. در بعضی از افراد این علم در زمان کوتاهی جواب می‌دهد و فرد به نتیجه مطلوب خود می‌رسد و در بعضی دیگر بیشتر طول می‌کشد.

آیا سابلیمینال برای رشد قد موثر است ؟

همه ما می‌دانیم که قد هر انسانی با ژنتیک او در ارتباط می‌باشد. اگر شما والدینی قد بلند داشته باشید امکان اینکه شما نیز قد بلندی داشته باشید بسیار زیاد خواهد بود. در واقع می‌توان گفت ژنی که قد را در بدن انسان کنترل می‌کند ۶۰ درصد از قد نهایی فرد را به عهده دارد و بقیه یعنی ۴۰ درصد دیگرمربوط به نوع تغذیه و عوامل محیطی می‌شود.اگر قد متوسط یا کوتاهی دارید و دلتان می‌خواهد تا قدتان بلندتر شود می‌توانید از سابلیمینال افزایش قد کمک بگیرید.

تحقیقات نشان می‌دهد که سابلیمینال افزایش قد می‌تواند تا حدودی به رشد قد افراد کمک فراوانی کند اما این موضوع بستگی به قدرت ذهنی فرد دارد. افرادی بودند که در طول مدت ۶ ماه هر روز دو ساعت به سابلیمینال افزایش قد گوش می‌کردند و قدشان نیز افزایش یافته‌است. سابلیمینال ها تا حدودی برای افزایش قد کمک‌ کننده می‌باشند اما انتظار معجزه نباید داشت. برای نتیجه‌گرفتن از سابلیمینال افزایش قد بهترین کار  استفاده از این علم در کنار ورزش و تغذیه مناسب می‌باشد.

مطالعه بیشتر:تأثیر قد در اعتماد به‌ نفس چقدر است؟

خواص استفاده از سابلیمینال قد بلند

  1. با کمک‌گرفتن از نیروی قدرتمند مغز و تکرار جملات تاکیدی که باعث تقویت ضمیر ناخودآگاه می‌گردد به افزایش قد کمک می‌کند
  2. کمک به باز شدن صفحات رشد
  3. باعث ترشح بیشتر هورمون رشد می‌شود
  4. فعال‌کردن مغز و ضمیر ناخودآگاه برای رسیدن به اندازه مطلوب و مورد نظر
  5. ایجاد هماهنگی در کل بدن برای رشد
  6. آماده‌کردن بدن برای افزایش قد در کنار ورزش‌های کششی
  7. بهبود قد بزرگسالان
  8. کمک به حفظ ژست ناخودآگاه بدن

مطالعه بیشتر: یوگا برای افزایش قد

سابلیمینال چگونه روی افزایش قد تاثیر می‌گذارد؟

سابلیمینال افزایش قد1

سابلیمینال افزایش قد با ایجاد یک نیروی ذهنی مثبت به بلند شدن قد کمک می‌کند که باعث فعالیت بیشتر هورمون رشد می‌گردد. همواره زمانی که موضوعی را با تمام وجود خود می‌پذیرید ذهن شروع به تلاش برای رسیدن به آن موضوع می‌کند. در مورد افزایش قد نیز زمانی که شما با استفاده از سابلیمینال افزایش قد به ضمیر ناخودآگاه خود این موضوع را تلقین می‌کنید که می‌خواهید قد بلندتری داشته باشید ذهن و بدن با یکدیگر همراه و همسو می‌شوند تا قد شما را افزایش دهند.

در واقع می‌توان گفت افزایش قد قبل از اینکه یک تغییر فیزیکی باشد یک تغییر ذهنی است زیرا تا زمانی که شما چیزی را باور نکنید نمی‌توانید به آن دست بیابید. فایل‌های سابلیمینال باید بسیار درست و اصولی ساخته‌شود تا بتواند بر روی ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر بالقوه‌ای داشته‌ باشد. فایل‌های سابلیمینال افزایش قد پیام‌هایی را به ضمیر ناخودآگاه شما می‌فرستد و ضمیر ناخودآگاه با وجود اینکه پیام‌ها را متوجه نمی‌شود اما آنها را بدون استدلال می‌پذیرد.

جملات تاکیدی سابلیمینال افزایش قد (سابلیمینال قد بلند)

سابلیمینال افزایش قد از طریق جملات تاکیدی تاثیر خود را می‌گذارد. این جملات باید در حالت ریلکس گوش داده‌شود زیرا به صورت ناواضح در لابه‌لای صداهایی که در سابلیمینال وجود دارد پیچیده‌شده‌اند و بر روی ضمیر ناخودآگاه تاثیر می‌گذارند. این جملات تاکیدی عبارتند از:

  1. من از هم اکنون در حال رسیدن به قد مورد نظر خود هستم.
  2. قد من از الان شروع به رشد بیشتر می‌کند.
  3. من قدی بلند و متناسب و زیبا دارم.
  4. من انسانی با قد بلند هستم .
  5. قد من بدون دارو و به شکل طبیعی رشد می‌کند.
  6. من قادر هستم تا قد خود را افزایش دهم.
  7. ذهن و جسم من با همکاری یکدیگر باعث افزایش قد من می‌شوند.
  8. صفحات استخوانی من گشوده‌می‌شود.
  9. از ضمیر ناخودآگاهم کمک می‌گیرم تا قدم بلندتر شود.

بارفیکس برای افزایش قد

اگر می‌خواهید از سابلیمینال افزایش قد استفاده کنید و نمی‌دانید باید به کدام یک از سابلیمینال ها اعتماد کنید می‌توانید از پکیج  قد پلاس استفاده کنید. این پکیج با برنامه‌ریزی درست همراه با تنظیم خواب، برنامه غذایی، ورزش منظم، قوزبند، پشتیبانی اختصاصی در شبانه روز و ضمانت‌نامه به شما کمک می‌کند تا به قد مورد نظر خود برسید. اگر صفحات رشد بسته‌شده نباشند این پکیج  با تحریک هورمون رشد باعث رشد طولی استخوان‌ها می‌گردد. در افرادی که صفحات رشد در آنها بسته‌شده است این پکیج باعث برطرف کردن مشکلاتی مانند افتادگی شانه، قوز پشت گودی کمر پا پرانتزی و ضربدری می‌شود.

قد پلاس بدون هیچ دارو یا عمل جراحی قد شما را افزایش میدهد

پکیج افزایش قد

راه‌های افزایش سریع قد با سابلیمینال

  • استفاده از این نیرو برای‌ رسیدن‌به نتیجه مطلوب نیازمند رعایت نکاتی می‌باشد. برای اینکه بتوانید حداکثر نتیجه را از سابلیمینال افزایش قد بگیرید حتماً مواد زیر را رعایت کنید.

ایجاد سابلیمینال شخصی

مهمترین قسمت سابلیمینال افزایش قد شخصی سازی آن می‌باشد. ایجاد پیام‌های سابلیمینالی که بتواند قد مورد نظر شما را به ضمیر ناخودآگاه شما تلقین کند بسیار ضروری می‌باشد. اگر شما به سابلیمینال هایی که تاثیر عمومی دارد گوش دهید نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت. برای رسیدن‌به نتیجه‌ مطلوب بهتر است ۱۰ تا ۱۲ جمله تاکیدی برای قد و تاریخ آن ذکر کنید که بتواند به بهترین شکل نیروی ذهنی شما را برای افزایش قد نشان‌ دهد. بعد از آن این جملات را ضبط کرده و روزی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به آن گوش کنید.

گوش دادن به سابلیمینال در شب

بهترین تایم  گوش‌دادن سابلیمینال در هنگام شب و قبل از خواب می‌باشد. دلیل اینکه بهتر است سابلیمینال را در شب گوش کنید این است که به علت باز بودن ضمیر ناخودآگاه در هنگام شب بدن بدون هیچ گونه مقاومتی پذیرای برنامه‌ریزی است که شما به ضمیر ناخودآگاه خود در خواب می‌فرستید.

گوش‌دادن به سابلیمینال افزایش قد در هنگام شب و قبل از خواب باعث تاثیر موثرتر بر روی ذهن و همچنین ورود جملات تاکیدی در ضمیر ناخودآگاه می‌شود. دومین دلیل به‌ خاطر اینکه در شب خوابیدن در تایم‌ درست باعث‌ ترشح‌ هورمون‌ رشد می‌شود و در نتیجه گوش‌کردن به سابلیمینال افزایش قد همراه با خواب منظم و درست در زمان معین باعث تسریع در رسیدن به هدف می‌گردد.

گوش دادن به سابلیمینال با هر دو گوش

گوش‌ دادن سابلیمینال با هر دو گوش بسیار مهم می‌باشد زیرا شنیدن سابلیمینال با دو گوش باعث تحت تاثیر قراردادن صدای تتا یا دلتای ضمیر ناخودآگاه می‌گردد. در این هنگام اگر توانایی ایجاد آرامش در بدن و ذهن خود را داشته‌ باشید به خواب عمیقی فرو می‌روید و در نتیجه ترشح هورمون رشد افزایش می‌یابد. استفاده همزمان از دو گوش برای سابلیمینال افزایش قد باعث تاثیرگذاری درست بر روی مغز و در نتیجه ضمیر ناخودآگاه می‌گردد و درنتیجه سریعتر می‌توانید به هدف خود برسید.

تمرین تجسم هنگام گوش دادن

تمرین تجسم هنگام گوش دادن

برای اینکه به ذهن خود تلقین کنید که می‌توانید قد بلندتری داشته باشید بهتر است در هنگام گوش کردن به سابلیمینال افزایش قد از نیروی تجسم کمک بگیرید. بنابراین در صورت تصور قد دلخواه ضمیر ناخودآگاه این وضعیت را پذیرا می‌شود و در نتیجه کمک می‌کند تا قدتان افزایش پیدا کند. هر چقدر توانایی بالاتری در تجسم  وضعیت داشته باشید سریع‌تر می‌توانید به هدف خود برسید.

پاسخ به سوالات رایج درباره شیوه استفاده از فایل‌های سابلیمینال

آیا سابلیمینال ها واقعی هستند و تاثیر می‌گذا رند؟

سابلیمینال ها در واقع پیام‌هایی هستند که بر روی ضمیر ناخودآگاه شما اثر می‌گذارد و یک ذهنیت جدید را به وجود می‌آورند. وقتی باور شما تغییر کند و ضمیر ناخودآگاه آن تغییر را پذیرا باشد در نتیجه تاثیر موثری بر روی خواسته شما گذاشته‌می‌شود و می‌توانید به هدف خود نزدیک شوید.

چقدر طول می‌کشد تا سابلیمینال ها جواب دهند؟

جوابدهی سابلیمینال ها به عوامل متفاوتی بستگی دارد این عوامل عبارتند از باورها و اعتقادات فرد، نوع و کیفیت ساخت سابلیمینال و روش استفاده از سابلیمینال. اما میانگین اثرگذاری سابلمینال‌ها بین ۳ تا ۴ ماه اکثراً طول می‌کشد.

آیا امکان گوش دادن به چند سابلیمینال با هم وجود دارد؟

بله شما می‌توانید چند سابلیمینال افزایش قد را با هم گوش کنید اما زمان‌رسیدن به خواسته‌ شما طول می‌کشد و دیرتر جواب می‌گیرید.

آیا تاثیر سابلیمینال افزایش قدها موقتی است؟

سابلیمینال ها در واقع نیروها و انرژی‌هایی هستند که باورهای درونی و ذهنی شما را تغییر می‌دهند. شما با کمک فرکانس‌های مختلف و صداهای متفاوت باورهای متفاوتی را در وجود خود به کمک سابلیمینال ها می‌کارید و هنگامی که این باور در وجود شما شکوفا شود تاثیر سابلیمینال افزایش قد نیز برای همیشه در وجود شما باقی می‌ماند.

نتیجه مطلب سابلیمینال افزایش قد

هرگونه تغییری در بدن زیر نظر ذهن و قکر انجام می‌گیرد. افزایش قد در واقع تغییر ذهنی می‌باشد که می‌توان با کمک ذهن آن را انجام داد.  با سابلیمینال افزایش قد شما با استفاده‌از آموزش‌هایی که برای گوش‌دادن در اختیار دارید می‌توانید ذهنیت‌ خود را تغییر دهید و بدن را در جهت‌ رشد‌ درست هدایت‌ کنید. در واقع در این روش ناخودآگاه شما تحت تاثیر جملات تاکیدی قرار می‌گیرد و در نتیجه صفحات رشد و ترشح هورمون رشد فعال می‌شود و باعث بلند شدن قد می‌شود.

در صورتی که از مصرف دارو خودداری می‌کنید و نگران هستید می‌توانید از پکیج قد پلاس استفاده کنید که بدون دارو و با برنامه‌ریزی‌های منظم باعث ترشح هورمون رشد می‌شود. برای تهیه این پکیج می‌توانید ازطریق شماره‌ تماس‌هایی که وجود دارد با کارشناسان این امر تماس‌گرفته و با آنها مشورت کنید.

مجموعه قدپلاس جزو اولین مراکز در کشور است که توانسته است تنها با تمرکز بر روی اصلاح ساختار و اناتومی بدن افراد، بدون قرص و دارو، افزایش قد در 22 سالگی بین 3 الی 12 سانت را تضمین نماید. پکیج قد پلاس  دارای مجوز ثبت است. کافی‌ست جهت مشاوره هم اکنون با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در خصوص رشد قد در سن 22 سالگی شما را راهنمایی نمایند.

قدپلاس

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://ghadpl.com/?p=10961